آرامیس مد آرایشگاه خوب برای شینیون – آموزش تصویری بستن مدل موی دم خرگوشی در خانه


شینیون چگونه یک مدل موی دم خرگوشی آشفته درست کنیم

شما ممکن است دوست داشته باشید راه های مختلفی برای ایجاد یک سیمای عالی برای مو هایتان امتحان کنید، اما به یاد داشته باشید، اسم این مدل مو “دم خرگوشی آشفته” است پس آرامش داشته باشید و از مدل جدیدی که امتحان می کنید لذت ببرید. مهم نیست که  چطور مدل موی دم خرگوشی آشفته را بر روی مو هایتان   درست می کنید، مهم این است که در نهایت این مدل باید به شما احساس راحتی و درخشنده ای بدهد.

مراحل بستن:

  • آماده سازی برای درست کردن مدل دم خرگوشی
  • درست کردن یک دم خرگوشی ساده
  • درست کردن یک دم خرگوشی آشفته با روش های مختلف
  • تاکید بر دم خرگوشی کامل (اختیاری)

مرحله اول : آماده سازی برای درست کردن دم خرگوشی آشفته شما

سالن آرایش آرامیس مد سالن آرایش آرامیس مد

۱-بهترین محصولات حالت دهنده را انتخاب کنید:

در زیر لیستی کوتاه از وسایل که ممکن است. همین الان هم در خانه داشته باشید ارائه شده است. حتی اگر این وسایل را ندارید، نگران نباشید، مدل موی دم خرگوشی را می توان به راحتی تنها با انگشتان دست و یک کش موی نازک هم درست کرد. همچنین وسایل مذکور به آسانی قابل تهیه است. اگر این مدل مو را برای یک رویداد مهم تر مثل عروسی یا یک جشن خاص می خواهید، می توانید از پیش برای پیدا کردن یک فروشگاه ویژه محصولات مراقبت از مو و لوازم جانبی برنامه ریزی کنید.

برای درست کردن سریع یک دم خرگوشی آشفته ساده چیزی که شما نیاز دارید حدود ۵ دقیقه وقت، انگشت ها، و یک کش مو است.

اگر زمان بیشتری دارید، یک برس نرم، شانه دندانی و یک کش دم اسبی تهیه کنید. برای کاهش احتمال آسیب رسیدن به مو ترجیحا از یک کش موی بدون گیره فلزی استفاده کنید.

بهترین حالت مو برای درست کردن مدل دم خرگوشی آشفته دو روز پس از شستشو اولیه است.

شینیون مو دخترانه شینیون مو دخترانه

۲-شینیون – یک ظاهر پیچیده به مو هایتان بدهید:

یک فوم حالت دهنده سبک انتخاب کنید تا به مو هایتان  اجازه دهد به راحتی انعطاف پذیر باشند و در عین حال هنوز نرم و طبیعی به نظر برسند. برای حجم دادن، از فومی استفاده کنید که دارای یک عامل حجم دهنده باشد. این عامل بر روی قوطی فوم نمایش داده می شود. اگر شما مو های بسیار نرم و نازکی دارید و یا می خواهید مدل موی دم خرگوشی برای زمانی طولانی  دوام بیاورد، از یک اسپری مو دلخواه استفاده کنید تا از دست نخورده ماندن دم خرگوشی آشفته مطمئن شوید.

برای طبیعی تر دیده شدن، می توانید یک اسپری مو با خصوصیت اسپری میکرو انتخاب کنید که شما می توانید چند سری بدون شستن موها از آن استفاده کنید.

برای داشتن سیمایی مشخص تر بر روی مو ها، از اسپری موی حجم دهنده با سختی کم را انتخاب نمایید.

اگر شما مو های بسیار نرم دارید یا تازه مو های خود را شسته اید، می توانید شامپو خشک و یا اسپری نمک مخصوص مو را امتحان کنید (اختیاری).

آرایشگاه خوب برای شینیون تهران آرایشگاه خوب برای شینیون تهران

۳-کمی ابتکار داشته باشید:

زرق و برق یا تغییر به طراحی مدل موی دم خرگوشی آشفته اتان بدهید. تعدادی سنجاق موی پهن، گل سر، سنجاق سر نگین دار، کلیپس کوچک، یا موارد مشابه تهیه کنید. وقتی به دنبال موارد این چنینی می گردید به یاد داشته باشید که آن ها ظریف و درجه یک باشند. (اختیاری)

مرحله دوم: درست کردن یک دم خرگوشی آشفته

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:05

۱-ایجاد یک ظاهر ساده:

یک ظاهر شسته رفته، ساده و سریع ایجاد کنید. از انگشتانتان برای شانه کردن مو هایتان   استفاده کنید و آنها را به پشت سرتان به ناحیه دم اسبی بیاورید. کش مو را در دسترس یا دور انگشتانتان داشته باشید و وقتی همه مو هایتان را در دست جمع کردید، کش مو را دور آن محکم کنید تا جایی که مو از آن بیرون نیایید ولی نه خیلی محکم.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:00
00:17

۲- دم خرگوشی را بالا بیاورید:

در این مرحله از درست کردن مدل موی دم خرگوشی شما هم می توانید موی دم اسبی خود را بصورت یک نوار و حلقه ای شکل بپیچانید و با قرار دادن در زیر کش مو ثابت کنید و یا زمانی که دم اسبی اولیه را درست می کنید، آخرین پیچی که به مو می دهید را زیر کش قرار ندهید و اجازه دهید یک قسمت از مو بصورت آویزان باشد.

حلقه مو را بیشتر از طریق کش موی به سمت جلو بکشید یا اجازه دهید برخی از رشته­ها از کش بیرون بزنند تا در نهایت، ظاهر آشفته داشته باشند.

اطراف دم خرگوشی را کمی.......

برای مشاهده ادامه آموزش بستن مدل موی دم خرگوشی اینجا کلیک کنید.

 




مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-تصویری-بستن-مدل-موی-دم-خرگوشی/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: